13 juli 2012

Semester

Äntligen!

Nu är det semester! I tre veckor ska jag bara njuta
och mysa med mina älsklingar!


Jag hoppas såå på vackert väder så att vi får några stranddagar, det hade varit helt underbart! Annars så finns det andra saker på "listan" som vi kan hitta på. Jag vill först och främst bara ta det lugnt, gå ner i tempo och ta dagen som den kommer. Jag vill förutom att mysa med de finaste tjejerna i världen, även träffa mina vänner så mycket jag kan. Och göra små utflykter och andra saker som får mig att må bra.

Åhh, vad skönt det ska bli!

5 kommentarer:

Birgit sa...

NJUT!!! Hoppas vädret blir bra, annars får du njuta iaf!! (och ha inte för lång lista, poängen med semester är ju att ta hand om sig själv o familjen!) Ha det så skönt!! Kram

ikas sa...

PRECIS så som en semester ska vara!!! Jag tycker att jag lyckats rätt bra min första semestervecka :o)) Härlig blogg!!

Anonym sa...

Ha det bra! Vi ses i slutet på augusti.

Anonym sa...

Vilka fina tjejer : ) NJUT : ) kram Sofia

Livet - här och nu sa...

Vad härligt med ledighet och att ta dagen som den kommer, när jag läser din blogg känner jag att du verkligen gör just det, varvar ner, tar det lungt, hittar på saker men i skönt tempo.

Bra jobbat, hoppas alla dessa dagar får "taggen" nyårslöfte!!

Kram Pernilla