12 juli 2012

En dag kvar

Hej hej!

Här kommer dagens gör-det-själv tips.
Enkelt och superfint! 
Man kan ju variera denna i idé i det oändliga
med olika sorters blommor.

Bild: Pinterest

Då var näst sista arbetsdagen avklarad, bara en dag kvar och sedan är det semester! Det ska bli så himla skönt! Vädret har ju lite kvar att leverera innan det kan kallas sommarväder, men men....vi ska mysa för fullt i alla fall. Jag ger mig själv i morgon också, sen får jag sluta gnälla på vädret! :)

Efter jobbet åkte jag till mina föräldrars fritidshus och åt middag med dem, kom precis hem. Vi har haft en supermysig kväll, ätit gott och pratat och pratat. Har världens mysigaste föräldrar! Och deras hus är så fint! Mitt ute i ingenstans ligger det, men väldigt vackert.

Nu ska jag ta nya Damernas Värld som låg i brevlådan och krypa ner i sängen med en kopp te. Natti natt!

3 kommentarer:

Hemma på Ekbacken sa...

Å vad härligt det låter. Njut av fullo och ha en underbar semester.
Kram Linda

Anonym sa...

Åhhh vilket bra tips tackar kramar Sofia

Monica Karlstein – hemmafixbloggen.se sa...

Himla fint ljus! Och kan tänka mig att den luktar extra gott när glaset blir lite varmt. Kram!