17 maj 2012

Minisemester

I morgon sticker jag och tjejerna iväg på en minisemester tillsammans med mina föräldrar och min syster och hennes sambo! Vi har hyrt en stuga i Blekinge och ska bara vara där och ta det lugnt tillsammans i fyra dagar, det ska bli så skönt! Vi har bara sett bilder av stugan, dvs vi har aldrig varit där tidigare, men det ser jättemysigt ut. Den ligger alldeles vid en sjö och har egen brygga.


Jag har varit hemma med Johanna idag igen. Hon mår bättre, har inte haft någon feber och den där hemska tunga andningen är också bättre. Men nu har hon blivit superförkyld och näsan rinner konstant och hon nyser och ögonen är svullna, lilla stackaren! Trots detta har vi haft en mysig dag ihop, men jag har inte fått så mycket mer gjort än att mysa med henne. Hon har inte velat släppa iväg mig för en sekund, vill bara vara nära. Mycket mysigt, men ibland lite stressande när man vet att kvällen kommer att bli lång eftersom det finns mycket att göra.

Nu är jag i alla fall klar, mer eller mindre. Huset är städat och fint, eftersom det är ny husvisning på söndag och vi kommer inte att hinna hem innan. Jag har packat alla kläder, all mat, leksaker och en massa annat som man behöver. Nu är jag trött....och Johanna sover oroligt, klagar över öronen...suck. Jag hade behövt en god natts sömn. Vi håller tummarna!

Förresten....de har inget internet dit vi ska (!) så det blir nog inget bloggat...så ni vet! :)

Kram Jennica


Det ser väl mysigt ut?! :)

7 kommentarer:

Hemma på Ekbacken sa...

Åååå vad mysigt! Precis så vill jag kamin stuga.
Hoppas ni få en härlig helg med massa mys och inga sjukdommar mer. Synd om din Dotter
Kram Linda

mina finaste. sa...

Det ser otroligt mysigt ut! Ha en underbar helg :D Kram

Johanna Stålros sa...

Vilket charmigt ställe!!!
Njut min vän, och pussa på tjejerna från mig!
Kram

Livet - här och nu sa...

Sååå mysigt med minisemester, hoppas lillfian blir bra så ni kan njuta ordentligt allihopa.

Ha det underbart och härligt!

Kram Pernilla

Anonym sa...

Ha det underbart ser urmysigt ut : ) Hoppas lilltjejen kryade på sig kram Sofia

Hildas hem - Sofia sa...

Vilken idyll! Hoppas att ni hade en härlig helg! :)

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia

Jessica sa...

Hoppas ni haft det underbart Jennica!