29 maj 2012

I'm back

Jag är tillbaka! Jag har internet igen! Stegade alldeles själv iväg till först Phone house och sedan Telenor för att fixa internet till mig. Kände mig ganska så stolt faktiskt som fixade det, samt fick ordning på routern därhemma och fick igång internet! Lite tramsigt...men trots allt stolt - och glad! Jag har saknat att hänga här på bloggen, på Facebook, på Twitter..... Beroende?....Jag?!......nej nej....eller...kanske lite...! :)

Nu är jag i alla fall ganska så trött, men ville bara kika in och säga hej! Och visa min fina Mors Dags-present jag fick av Josefine! Hon hade ändrat mitt skrivbord på datorn, så det här var vad som mötte mig när jag öppnade datorn i söndags. Gissa om jag blev glad?! :)



3 kommentarer:

Kim sa...

Duktig du är och välkommen tillbaka! =D Bästa kidsen har du också!

Jennica... sa...

Tack, tack och tack! :)
Jag vet...de är bäst....!!

Johanna Stålros sa...

Åhh fina Josefin;) Saknar er. Kram