04 april 2012

Vårt hus

Nu ligger vårt hus ute på Hemnet! Känns lite konstigt måste jag säga, men samtidigt känner jag mig stolt eftersom bilderna verkligen är fina och det är ett fint hus. Vi har vår första visning om ungefär 1,5 vecka och jag hoppas hoppas hoppas att det kommer att gå bra! Det hade varit så skönt. Vi behöver båda två få lov att gå vidare och komma ur detta "pausläge" som vi befinner oss i.

Så nu är det obligatorisk tumhållning som gäller i ett par veckor framöver, under de första visningarna. Det kan komma att bli längre, så håll inte för hårt, tummarna kan ju helt domna bort menar jag! :)





Foto: Våningen & Villan

5 kommentarer:

Tina sa...

Riktigt snygga bilder och hus förstås, håller tummarna för dig..

Glad Påsk! kram Tina

Maria sa...

Det ser så fint ut sååå, och texten är bra också :-). Håller absolut tummarna för er och tänker på er. Stor kram!

TITTILINA sa...

Så fint det är huset!
Håller tummarna på att försäljningen får så bra så möjligt.

Livet - här och nu sa...

Ért hus ser helt fantastiskt fint ut. Tycker du gjorde helt rätt som redigerade deras text, ofattbart att man ska behöva göra det dock. De lever ju på att skapa bra säljande text och foton, de lyckades bra med fotona, och det är ju det viktigaste, svårare för dig att fixa till........

lycka till med allt och njut av påskledigheten även om det blir till att röja och dona.

Kram Pernilla

Birgit sa...

Vilket otroligt fint hus ni har!(nån har verkligen en känsla för inredning.. du, antar jag??) Helt imponerad är jag! Hoppas försäljningen går bra! I övrigt, ha en fortsatt skön påsk :)