03 april 2012

Huset

Nu har jag suttit och skrivit om texterna som mäklaren skrivit om vårt hus. Eller, det var inte riktigt sant. Jag har inte skrivit om det, jag har däremot "petat" i det och rättat stavfel och dålig svenska, syftningsfel och lite annat. Jag är allergisk mot sådant och kan bli väldigt petig och förmodligen ganska så "jobbig". Men jag tycker att det är viktigt! Dåligt skrivna texter ger ingen bra bild alls, det verkar oseriöst och ser dåligt ut. Hoppas nu bara att han tar det på rätt sätt och inte tar illa upp! (Och att ni inte börjar leta grammatiska fel i mina texter här.... :) )

Bilderna blev i alla fall superbra och förhoppningsvis så kommer huset ut på Hemnet i morgon, eller kanske i övermorgon om han tyckte att jag var för petig och inte hinner fixa med texten till i morgon. Jag lovar att länka då, så att ni kan få se!


4 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

Klart du ska vara petig på en text som ska sälja ditt hus.
Lycka till med försäljningen.
Kram Linda

Kim sa...

Bra! Peta på! =D

Anonym sa...

Självklart ska du vara petig! Det är ju viktigt att huset presenteras precis som ni vill! Stort lycka till med visning och försäljning! KRAM Josefin

Johanna Stålros sa...

Låter som det är mig du skriver om;)) Klart man ska fin justera- eller ja i vissa fall skriva om rubbet;) Kram