30 april 2012

Valborg

Idag är det Valborg och jag ska hem till ett par goda vänner och grilla och titta på eld. Det ska bli supermysigt och jag ser mycket fram emot det. Kommer att sakna mina små tjejer, men det är lika bra att börja vänja sig vid att inte få lov att dela alla tillfällen med dem. De kommer dessutom att ha en supermysig kväll tillsammans med sin pappa, så det går ingen nöd på dem!

Jag hoppas att ni alla får en riktigt härlig Valborgskväll! Här i Skåne skiner solen och det är ett strålande vårväder, inte alls som Valborg brukar vara. Jag minns mest kvällar vid elden då man stått där och huttrat och frusit. Ikväll känns det verkligen befogat att sjunga in våren!

Kram på er!

1 kommentar:

Hemma på Ekbacken sa...

Hoppas du fick en härlig valborg. Det hade vi med grillat, gubbröra och gott vin. Vilket underbart väder vi hade. Så sa våren firas in tycekr jag.
Hoppas du får en härlig vecka,
Kram Linda