03 februari 2012

Vardagslyx

Jag har ju skrivit om mitt nyårslöfte, och jag skrev ju också om att jag bokat in några lyxiga stunder för mig själv på olika behandlingar som jag fått i födelsedagspresent och i julklapp. I går var det dags för massage, härligt!

Jag hade bokat in en 1-timmes rygg- och nackmassage på ett ställe i närheten av där vi bor, Wellness House heter det. Det är bara ett litet ställe, i ett litet samhälle, men jag blev glatt överraskad! Det var supermysigt, fina miljöer och trevlig personal. Jag fick mig en rejäl genomkörare och hon bekräftade det jag fått höra förr, att jag har en hel del problem med muskelknutor under och mellan skulderbladen. Det kändes, kan man väl säga, när hon knådade ut dem, men det är en skön smärta på något sätt. Idag känns det som om ryggen jobbat, nästan lite träningsvärk, men det börjar lägga sig nu och förhoppningsvis är ryggen avslappnad och fin till i morgon!

En härlig stund, bara för mig. Såå behövligt!


Bild från Wellness House

3 kommentarer:

Livet - här och nu sa...

Såååå härligt, bra att du bokat in och att du tar hand om dig själv. Vilken njutning.

Ha en go helg!

Kram Pernilla

Birgit sa...

Låter superhärligt! Själv satte jag mig i frisörstolen igår o njöt! Hoppas du får en skön helg!
Här ska vi nog mest vara inne... det är lite kallt.
Kram

Jejje sa...

åhhh va skönt,måste kännas som att man blir piggare i kroppen:))kramar