22 januari 2012

Ännu en helg slut

Då var ännu en helg till ända och i morgon börjar en ny vecka. Herregud vad tiden går fort just nu! Dagarna bara trillar på! På ett sätt skönt eftersom vi just nu är inne i den absolut tråkigaste perioden på året enligt min mening....januari och februari är verkligen inget kul. Det är egentligen för tidigt att börja längta efter våren och allt mysigt med julen är över. Men längtar efter våren gör jag ändå! Det är då allt bra börjar, nu är det mest transportsträcka! :)

Det har verkligen varit en slö helg, inget ordentligt har blivit gjort känns det som. Men....när jag tänker efter så är det klart att det har hänt lite ändå. Jag har.....

..... haft det lugnt och skönt
..... fått hjälp med att få upp alla julsaker plus annat på vinden
..... lekt mycket med Johanna
..... myst med Jossan
..... ätit god mat
..... tvättat
..... sovit ett par timmar efter frukost på söndagsförmiddagen
..... ätit årets första semla
..... haft ett energigivande möte för Kanel & Cayennes räkning

Det jag inte har gjort och som jag borde ha gjort är....

.....tränat
..... städat

Men det får bli en annan dag! :)

Kram och sov så gott!


3 kommentarer:

mina finaste. sa...

Åh, men du har ändå hunnit massor :D

Det känns faktiskt väldigt speciellt med en katt hemma. Någon att ta hand om och gosa med och se till så att den har det bra. Roligt och fint!

Ha en bra start på veckan!
Kram

Birgit sa...

Låter väl som en jättebra helg!! Gillar när man tar dagen som den kommer o gör det som faller en in. Hoppas du får en skön vecka med :) Kram

Tina sa...

Din helg lät skön och energiberikande. De andra sakerna du inte hann med kan du ju ta nästa helg..det kommer att gå som en dans!
Träna ja, nu har kylan satt in o då får det bli gym istället för löpning, för mig.

kram o ha en bra dag