27 november 2011

Phu!

Äntligen klar! Idag har jag (och Nellie) ägnat hela dagen till att prismärka allting och sätta vår logo på allt som vi ska sälja på julmarknaden i morgon. Då är det ju premiär för julmarknad för oss i år! Det blir Kulturen i Lund. Jag ser så mycket fram emot det! Jag är så nöjd med allt som vi har gjort och nu när man sätter på prislappar med vår logo på så blir det liksom pricken över i! Stolt och nöjd.

Jag hann även plocka fram adventsljusstakarna och julstjärnan här hemma. Det kändes bra! Hela kvarteret hade hunnit fixa fint med ljusstakar, stjärnor och ljus i buskar och träd redan i går och det såg så mörkt ut hos oss. Nu så lyser det fint även i våra fönster och det ser så mysigt ut! Det är en av de saker jag tycker allra mest om med julen, alla ljus!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova gott!
Kram Jennica



2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så fina saker ni har gjort, hoppas det går bra i morgon, viska gärna flera bilder;) Önskar dig en fin första advent. kram Johanna

J, P, C och A sa...

Så fina saker!! Tyvärr kan jag inte gå på julmarknaden och se allting, men jag får kolla på er hemsida istället! Lycka till på julmarknaden idag! Kram Josefin