30 september 2011

Inte som jag tänkt mig

Nä....denna helgen inleddes verkligen inte som jag tänkt mig! Det jag hade tänkt mig var att hämta tjejerna, springa en runda i det vackra vädret, äta middag med familjen och sedan kanske ta ett glas vin på tu man hand med min fina sambo. Men nej. Istället så inledde vi helgen med maginfluensa. Det är Johanna stackaren som kräks och mår dåligt. Lilla Pluttan....

Nu sover hon i alla fall och jag sitter i soffan med datorn i knät och tänkte slösurfa lite, men jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Så, med tanke på att natten kan bli jobbig, så tror jag att jag ska gå och lägga mig snart.

Håll tummarna för att Lillisen blir bättre i morgon och att vi kan få njuta lite av helgen!
Kram Jennica

3 kommentarer:

Kim sa...

Stackars Hannis! Hon får krya på sig!!

Min Svägerska och Jag sa...

Stackars er. Hoppas magsjukan stannar där så att ni inte blir sjuka allihop.
Kram

Anonym sa...

reported a lot of people pay their own personal loans when they're due not to mention without the need of fees and penalties
A top credit debt charitable is trying the sheer number of men and women embracing him or her with regard to guide over payday advance financial obligations to make sure you 2x the. consumer debt charitable organisation affirms round purchase the particular near future, huge benefit personal loans this current year. The actual aid organization states four years gone by the sheer number of prospects using them was first trivial.
pożyczki prywatne lubin
chwilówki roznoszenie ulotek
aby dowiedzieć się więcej na ten temat kliknij ten odnośnik
przekonaj się o tym
pożyczki prywatne

http://pozyczki-prwatne.net.pl
http://kredytybezbik24.net.pl
http://kredytybezbiku.biz.pl