23 juli 2011

Regn regn regn

Jamen hur mycket regn kan det komma egentligen!! Finns det bytesrätt på semester? Eller ångervecka? Jag har nu haft semester i en vecka ungefär och det har mer eller mindre regnat hela tiden. Det är faktiskt inte ok! Äh, jag har haft det skönt ändå, men jag är så beroende av sol och det ljuset som innebär sommar, att jag blir helt sänkt av allt detta grå grå grå. Jag känner mig konstant sömnig och har huvudvärk nästan hela tiden. Nä, nu får det gärna komma lite sol!

Men men, det var faktiskt lite uppehåll mitt på dagen och då passade jag på att gå en powerwalk med Maria. Det var himla mysigt att få lite tid tillsammans, det blir tyvärr inte så ofta numera, fastän vi bor så nära. Men skönt att bara gå och prata lite tjejsnack!

Nu ikväll har vi haft vänner på middag och haft en mysig kväll. Vi trotsade regnet och grillade och satt i uterummet och det gick faktiskt bra. Med koftor, filtar och infravärme så höll vi värmen! Och med små barn som hela tiden hittar på hyss så sitter man ju inte still precis! :)

Nu är allt diskat och undanplockat och det är dags att krypa ner i sängen!
Sov gott fina bloggisar!

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Ja det är skittrist, men det finns värre saker... Natti natti gumman

Jennica... sa...

Usch ja, idag har det varit en sorgens dag.....

Kim sa...

Jag tycker inte att regnet varit så fasligt eftersom vi fått så mycket innesaker gjorda, men jag hoppas verkligen att ni också får fint nästa vecka när vi är iväg!