25 maj 2011

Nu är det så där igen...

Ja, nu har det varit lite dåligt med inlägg från mig här i bloggen. Ingen fara, jag kommer tillbaka! Det är lite mycket nu bara, mycket på jobb, mycket hemma och sådär. Hinner liksom inte riktigt med just nu. Jag försöker verkligen ta en sak i taget, jag blir sådär väldigt rationell när jag har mycket att göra. Stänger ner mig själv lite, och så betar jag av på listorna (jo, det finns flera stycken....). Jag försöker blunda för allt annat, än den uppgift jag håller på med. Inte lätt när gräsmattan växer sig högre, ogräset frodas, maskrosorna tar över, fönstren är smutsiga och sådär....men men, det funkar. Jag kommer dit också, en sak i taget.

Och så är det ju de där andra mysiga typerna som bor här hemma, som ska ha sin beskärda del av mig. Och där kan man ju inte stänga ner! :)

2 kommentarer:

Kim sa...

Tur att vi ses om bara drygt en vecka! Och då ska vi leka en massa i flera dagar! =)

Jennica... sa...

Jaaaaaa! Ser supermycket fram emot det! :) KRAM!