28 maj 2011

Helt slut

Idag har jag sovit mitt på dagen. Vet inte när det hände sist. Men jag är så trött, inte sömnig utan bara trött på ett annat sätt. Ville verkligen ta tag i trädgården idag, men kroppen sa nej. Så jag har sovit flera timmar mitt på dagen, och det var väldigt skönt. Vi till och med hämtade pizza, kunde inte tänka mig att laga mat. Nu är det snart dags att gå och lägga sig igen. När kroppen säger ifrån så tydligt, är det bara att att lyda. Det liksom molar överallt.

I morgon kommer mina föräldrar och min syster hit och vi ska planera inför nästa helg, då vi har hyrt en stuga tillsammans. Det blir såklart lite Mors Dags fika också! Mysigt!!

3 kommentarer:

Lina sa...

Bra att du fick sova ut lite! Det behövde du! Hoppas att ni har en mysig eftermiddag med familjen. Kram

Johanna Stålros sa...

Vad bra att du lyssnar på din kropp och lägger ner dina höga ambitioner vännen! Trädgården finns ju kvar;) Kram kram

Jennica... sa...

Tack för stödet! Vi har haft en supermysig helg. Kram på er!