28 april 2011

Helg igen

Tänk, i morgon börjar helgen för mig. Igen! Bara tre arbetsdagar för mig denna veckan, och så intensiva som de har varit så räckte det alldeles utmärkt! Men i morgon är jag alltså ledig, detta eftersom dagis är stängt. Så, Johanna och jag ska ha en mysdag tillsammans och vi ska träffa de tjejer här från området som var mammalediga samtidigt som jag. Vi ska åka till Karlslundsparken i Landskrona och ha picknick och titta på djuren, det ska tydligen vara väldigt mysigt där, har aldrig varit där. Så, det ser jag fram emot!

Resten av helgen blir en trädgårdshelg skulle jag tro, om det blir vackert väder vill säga. Annars så får det nog bli en städhelg, för nu är det "något" eftersatt här hemma med tanke på vädret och att vi bara velat vara utomhus! Men hoppas hoppas på fint väder, det hade varit underbart!















Såhär avkopplande blir nog inte, men det hade inte varit helt fel! :)
Nä, nu är det dags för sängen! Godnatt alla fina!

2 kommentarer:

Lina sa...

Hoppas att du får en fin helg!

Kim sa...

Åååå jag vill också ha picknick och titta på djur! Vad mysigt ni ska ha det idag!