27 april 2011

Galna dagar

Just nu är det lite galna dagar! Har massor att göra på jobbet, helt galet många möten denna veckan. Jag har dessutom en kort vecka, eftersom det ju var helgdag i måndags och på fredag är jag ledig eftersom dagis är stängt. Igår sprang jag mellan möten precis hela dagen och idag satt jag ner vid mitt skrivbord en timme innan jag gick hem, i morgon är det likadant. Hinner liksom inte jobba, även om möten också är jobb......mailskörden i inboxen växer och växer.....

Det finns en hel del att göra med Kanel & Cayenne nu också. På måndag ska vår första deklaration vara inne och vi har jobbat hårt med bokföring och förberedelser inför denna deklaration. Nya varor skall läggas in i webbutiken och nya aktiviteter skall planeras och förberedas. Bara kul saker i och för sig!

Förutom jobb så försöker jag hinna med att vara en bra mamma och sambo, vilket inte alltid är det lättaste, men jag försöker. Fast ibland orkar inte ens jag vara glad och uppåt, utan är lite mer tyst och orkar liksom inte smajla upp mig. Det känns absolut inte bra, men samtidigt så får det nog vara så att även jag får ha mina dåliga dagar. Jag är ju trots allt bara en vanlig människa jag med! :)

April bara försvann tycker jag och på söndag går vi in i maj månad. Nu bokas det in föräldramöten, utvecklingssamtal och olika avslutningar - allt som hör våren till. Jossan har utvecklingssamtal i morgon och Johanna har nästa vecka. På söndag har Jossan gymnastikuppvisning, men det får hon tyvärr hoppa över eftersom hon har skadat sitt knä. Fast vi ska ändå dit och titta på kompisarna. :)

Nä, nu ska jag göra ett sista ryck och sedan hoppa i säng. Planen är att springa i morgon bitti, får väl se hur det blir med det!!

1 kommentar:

Kim sa...

Full rulle minsann! Dessutom är det inte vår längre, officiellt sommar sedan 19 april! =)