01 april 2011

Amazing you

Jag tycker verkligen att det är kul och spännande när människor gör verklighet av sina drömmar. När man tar steget och vågar. När man liksom inte bryr sig om alla "om" och "men". Jag har alltid beundrat dessa människor - och speciellt tjejer faktiskt - och varit grymt imponerad av dem. Och nu är jag ju extra stolt över att jag faktiskt har gjort detta själv (klapp klapp på axeln) med Kanel & Cayenne tillsammans med Nellie! :)

Tänkte berätta om en kompis till mig som nu har gjort slag i saken och hittat på en ny grej, för eget företag har hon redan. Ni har ju säkert sett de fina bilderna som finns på mig och Nellie på Kanel & Cayennes websida, de har Louise tagit. Hon är en jätteduktig fotograf och startade upp sitt företag Ögonblick av Louise ungefär samtidigt som vi startade K&C. Nu har hon, tillsammans med en kompis som är stylist, startat upp ytterligare en verksamhet som heter Amazing you. Kika här!

Louise står bakom kameran och Marianne är stylist och lägger make up, fixar hår och kläder. Tillsammans tar de fram ditt bästa jag - ditt amazing you - och ordnar en dag som bara är tillägnad dig. En riktigt egoboost! Det finns ju liknande ställen, jag vet ett i Malmö, som gör detta men skillnaden är att detta inte är en löpandeband verksamhet. Louise och Marianne tar sig tid och gör allt för att man ska få en härlig och speciell dag då man själv är i fokus. En superkul grej att antingen göra själv eller tillsammans med sina kompisar! Jag vet, för jag och Nellie har gjort det och om ni tittar noga på deras hemsida så kanske ni hittar mig! :)

Inga kommentarer: