27 februari 2011

Fler fina saker från IKEA

Givetvis så fick vi tusen idéer när vi gick på IKEA och här är några av de saker jag blev sugen på:


















IKEA PS Golvklocka - till köket, praktiskt med klocka samt fin att ha kokböcker i.
 
IKEA STOCKHOLM Läslampa - till tv-rummet på ovanvåningen, vill skapa en läshörna där.


















IKEA HEMNES Dagbädd - Ny säng till Jossans rum med möjlighet till att dra ut en extrasäng samt förvaringslådor.



















IKEA  EXPEDIT Hylla - Skulle vilja ha två stycken i Johannas rum, praktisk förvaring med boxar i hyllan för hennes leksaker.


















IKEA ANNAMOA Tyg i metervara - Tyg till Johannas rum, till gardiner, kuddar och annat. Superhärliga färger, mycket klarare i verkligheten än på bilden. Knallig rosa, limegrönt osv.


















IKEA FAMILY ALLSÅNG Solcellsbelysning - Skulle vilja ha de genomskinliga ute i trädgården. Fint med belysning vid träd och buskar.


















IKEA ALEX Lådhurts - Praktisk, bred lådhurts att ha bredvid mitt skrivbord på loftet.



















IKEA SOLVINDEN Solcellsbelysning - Mer vackra lampor till trädgården. Vill ha flera av den vita att hänga i träden.

Alla bilder från IKEA.

2 kommentarer:

Kim sa...

Ikea Ps klockan har Lina velat ha sedan hon såg den första gången och den kommer vi att köpa förr eller senare. Vi är väl bara inte helt säkra på var vi ska ha den. =)

Jennica... sa...

Hihihi, tänk så ofta vi gillar samma, jag och Lina! :)
Jag vet precis var jag vill ha "min"!