28 januari 2011

Irriterande

Johanna är sjuk. Hon har feber, hosta och är snuvig. Det är faktiskt riktigt synd om henne. Detta gör att hon sover dåligt, vilket i sin tur betyder att vi sover extremt dåligt eller som i natt, nästan inget alls. Det innebär också att hon helst vill sitta i famnen och man får inte mycket gjort. Därför var min plan att när hon somnat ikväll så skulle jag få en del gjort.

Som att städa inför kalaset i morgon, duka och fixa lite. Jag tänkte jobba lite med Kanel & Cayenne, lägga de sista beställningarna från Formex. Jag tänkte mysa och umgås med Jossan. Kanske till och med hinna sitta och läsa lite, blogga lite och surfa lite. Men men, av detta blev det inte mycket. Bara detta blogginlägg faktiskt, för jag är så himla trött och har en grym huvudvärk, så nu får det bli sängen för mig. Och för Jossan också. Jens är på pokerkväll, så jag får nog satsa på att sova så mycket det går innan Johanna vaknar igen.

Så - sov så gott allihop!
"I morgon är en annan dag!"

3 kommentarer:

Jejje sa...

hoppas ni får sova lite & att lillflickan kryar på sig:))håller tumarna /kram

Jejje sa...

ha ha.....Tummarna:))

Kim sa...

Krya på dig lill-Hannis!