14 november 2010

Och vilka presenter sen....

Ja, det slutar liksom inte där. Jag fick ju helt underbara presenter också! Av mina föräldrar fick jag alltså min fest, och trots att det var mer än nog så hade de med sig ytterligare ett paket. En jättefin jacka!! De är verkligen jackornas mästare mina föräldrar. :)

Av Jens (förutom alla fina möbler!) och hela hans familj så fick jag en spa-vistelse på Varbergs kurhotell. På fredag lunch åker jag dit och stannar till söndag lunch! Två hela dygn helt för mig själv i en underbart avkopplande miljö. Det låter kanske konstigt att vilja åka själv, men för mig är det rena rama lyxen. Att få lyxiga behandlingar, att få sova, att kunna läsa böcker och tidningar, att gå promenader, att träna, att äta gott - i enbart mitt eget sällskap, i min egen takt är för mig en ofattbar lyx. Jag kommer säkert att längta hem till min familj på söndag, men fram till dess så ser jag fram emot att få vara helt själv. Att ladda batterierna med ny kraft och energi.

Av min mormor fick jag en guldklocka som hon fick i 50-års present. En fin och mycket speciell present!

Av tjejkompisarna fick jag ju min överraskningshelg! Och av de andra kompisarna fick jag en härlig blandning presenter. En ansiktsbehandling, en jättefin väska, glögg och choklad, en sminkväska fylld med smink och en parfym, en helg tillsammans med mina två äldsta vänner som innehåller middag, promenader och härligt sällskap.

Av min syster och Lina så fick jag fyra presenter som representerar mina fyra årtionden! En nostalgibok från 70-talet, en samlingsbok med OKEJ tidningar från 80-talet, en cd med 90-tals hits och så en CD-box med "Solsidan" som får representera mitt 2000-tal! Helt underbart! :)

TACK alla fina för mina fantastiska presenter!! Som jag sa till Jens tidigare idag, alla mina presenter känns verkligen valda med omsorg och omtanke. Och det är speciellt. Tack!

4 kommentarer:

Hej sa...

Åh vad härligt och underbart...du måste verkligen känna dig omtyckt och uppskattad så jag förstår att du själv är en underbar människa...Ha en bra dagn och ta hand om dig!

Kim sa...

Kanonhelg, men oj vad snabbt den gick! Jag tycker det känns riktigt mysko att det redan är måndag.

Jejje sa...

vilka underbara presenter:))Det verkar som om det är mycke "tanke" bakom de presenterna.Ha så skönt på din spa vistelse.Det behövs ibland,att man får ladda lite batterier & få tok "längta hem " till familjen.Tänk va ljuvligt att få komma hem sen:))kram

Jennica... sa...

@ Terese: Vad gulligt sagt! Tack! :)

@ Jejje: Ja, så kände jag det med. Att det var mycket omtanke bakom presenterna, och det värmer gott i hjärtat. Och spa.....jag lääängtar! :)