23 oktober 2010

Trött lördag

Idag var det dags för smyckekurs igen och det var lika roligt som de föregående gångerna. Jag tycker verkligen att det är superkul att hålla kurs! Det ger så otroligt mycket positiv energi! Det är så roligt att träffa dessa kvinnor som så uppenbart tycker att det är jätteroligt att göra smycken. De visar mig saker som de gjort hemma och jag ler inombords när jag ser hur stolta de är. Jag sa faktiskt till en kvinna idag som visade vad hon gjort hemma, att det var härligt att se hur stolt hon faktiskt var. Hon bara fnissade, kunde inte säga emot. Sånt gör mig otroligt glad!

När jag kom hem så åt vi lite tillsammans och sedan var det Jens tur att jobba. Jag mös med tjejerna, mest med lill-Hannis som fortfarande var febrig. Jossan mös för sig själv på sitt rum och kom ut ibland och var med oss. Men herregud vad trött jag var! Jag satt rätt och upp och ner på golvet och somnade när vi byggde lego! Och det var inte direkt någon lugn lek eftersom Johanna älskar att rota runt i legolådan, och jag tycker faktiskt själv att det är rätt så kul att bygga lego! :) Men jag var så trött. Det var rätt länge sedan jag sov en hel natt. Inte ens förra helgen då vi var i stugan så sov jag bra.

Nu sitter jag och väntar på att Johanna ska sova. Jens och Jossan spelar dataspel tillsammans och jag ska få sova själv ute i biorummet i natt. Klockan är bara halv nio, men så fort Johanna somnar ska jag gå och lägga mig. Just nu hör jag hur hon ligger och sjunger, så det dröjer nog lite......

1 kommentar:

Jejje sa...

herregud vad du behöver sova:)-sov gott.Låter trevligt på dina smyckeskurser/kram jejje