13 oktober 2010

Den där j-a växelspaken!

Kommer ni ihåg det här inlägget? Vi hade ju ett himla trassel med att växelspaken fastnade i parkeringsläge och vi lämnade in bilen på verkstad och fick den lagad, kostade en himla massa pengar. Nu har det hänt igen!! Va?! Hur irriterande är inte det?! Och på en dag som redan var stressig till max med massor med jobb, barn till skola och dagis, halvkrassliga föräldrar (jag och Jens alltså) och stressig eftermiddag med lämning på gympa, min yoga och hela fadderullan!

Så nu sitter jag här hemma, har lyckats boka om ett möte på jobbet, och väntar på bärgningsbilen. Den kommer snart och ska skjutsa mig och bilen till Helsingborg. Där, förhoppningsvis utan mer krångel, ska det vänta en hyrbil på mig. Hittills har allt funkat som det ska, ja förutom själva bilen då!, men jag menar samtal med Audi, garantier och sådär. Vi får väl hoppas att det fortsätter så. Och att jag hinner till mitt halv två möte!

Fortsättning följer garanterat!

4 kommentarer:

Kim sa...

Heja Acka!!

Jejje sa...

j-a växelspak......-hoppas det fixar sig/kram

Jennica... sa...

Tack för stödet! :)

Unknown sa...

Hoppas det gick bra och att du kom fram och även hem ordentligt. Stööööriga bil! Kram