11 september 2010

Det här med sömn

Johanna somnade ju om i morse och sov i tre timmar, mellan åtta och elva ungefär. Det gjorde att hon inte sov någon middag, eftersom det inte fanns utrymme till det helt enkelt. Hon har därför varit rätt trött nu på eftermiddagen och när jag höll på med middagen så somnade hon helt enkelt i min famn. Bara sådär. Hon höll på och leka och ville upp och visa mig något, så satt hon där och vi "pratade" lite och helt plötsligt så somnade hon. Jag blev ganska så paff eftersom hon inte visat några såna väldiga trötthetstecken, bara lite grann. Men men, jag försökte allt för att få liv i henne men inte en chans, hon hade rådäckat. Utan middag.... Så det var bara att byta om till pyjamas och ge henne välling och hon sover fortfarande som en stock.

Då är den stora frågan - vad ska detta resultera i?
1) En supertidig morgon i morgon igen?
2) Att hon vaknar om ett par timmar och är superpigg och är vaken halva natten?

Tja...resultatet redovisas senare. Förhoppningsvis i morgon och inte ikväll!!

1 kommentar:

Jejje sa...

ja där ser man.....-hoppas ni får sova gott i natt/kramar från norr