04 augusti 2010

En dröm....

Kolla in denna underbara väska från Marc by Marc Jacobs. Modellen heter Ukita. Så fin och så enkel.



















Jag är ju faktiskt lycklig ägare till en Marc by Marc Jacobs väska, min allra första märkesväska. Vet dock inte vad den modellen heter. :) Ytligt, jag vet. Men kul! :) Jag tycker verkligen om de väskor som Marc Jacobs designar, de är så enkla i sin design men trots det så fina. Och i underbara jordnära färger och i mjukaste skinn.

En dröm, som sagt! :)

10 kommentarer:

Jejje sa...

Vilken härlig väska,skulle också vilja ha en sån........armbanden var ju så fiiina....

Idag ska vi på 80-års kalas(farmor)sen blir det fotbollsträningar för barnen .Skulle önska lite sol,vi har ett skitväder i dag./kram

Jennica... sa...

Javisst är den fin! Och drömma kan man ju alltid. :)

Vi har faktiskt sol idag, men det är inte den där riktiga värmen som gör att man kan åka till stranden. Men det är skönt att slippa regn i alla fall.

Ha det så bra idag! KRAM!

Jens sa...

Den liknar på pricken de andra väskorna du har presenterat här på din blogg. Fast vad vet jag? Alla kineser ser ju likadana ut också.

Jennica... sa...

Ja, vad vet du... :)

Men nu blev jag nyfiken, vilka väskor menar du?

Jens sa...

Vet jag inte... du brukar väl vissa väskor och ha dig...

Jennica... sa...

Hahaha, du har ingen aning alltså! :)

Men visst kan de likna varandra, jag gillar ju en viss stil. Men denna har jag aldrig visat förut, det är jag säker på.

Jens sa...

Nej, att du inte visat denna förstår jag... jag vill bara påskina att alla ser likadana ut... och att jag inte förstår vad det fantastiska är med den... en brun väska?!? hur fräckt kan det va?

Jennica... sa...

Är du sur idag eller?! :)

"Vad är det för fantastiskt med den?" Men hallå, den är ju underbart fin! :)
Men det är väl samma sak som när du visar mig en ny telefon som ser likadan ut som den jag har, bara det att den är ny! :P

Jens sa...

Nej, inte sur... och ja du har rätt , det är samma sak... :)

Jennica... sa...

:)