07 juni 2010

Thassos, Grekland

Om ett par veckor åker vi till den grekiska ön Thassos! Det ska bli absolut underbart! Vi ska vara där i två veckor, en av dem tillsammans med Jens syster och hennes familj. Det känns nästan overkligt. Det ska bli så himla mysigt att vara tillsammans hela familjen utan jobb och måsten, bara sol, bad, god mat, lek och bus.

Thassos blir en ny upplevelse för oss. Vi har ju varit en del i Grekland men aldrig där, jag hade faktiskt inte hört talas om denna ön tidigare. Den ligger långt norrut bland de grekiska öarna och ska vara grön och vacker. Vi ska bo på ett hotell som heter Egli Studios och det ligger vid en strand som heter Golden Beach som ska vara nästan 2km lång och väldigt vacker.































Här ska vi bo! Kan se Jossan och hennes kusiner inta poolen och vi andra ligger och solar bredvid medan Johanna går runt och busar och pillar på allt. Åhhhhh vad jag längtar! :)

5 kommentarer:

Lina sa...

Åh! Vad häärligt det ser ut :)

Jennica... sa...

Javisst gör det! Jag hoppas att ni kommer iväg på någon härlig restresa ni med.

Lotta(svärmor) sa...

Fy, vad jag blir avis!

Kim sa...

Vi tänkte boka något ikväll faktiskt, lutar åt Grekland någonstans. Jag har aldrig varit på något varmt ställe så jag tycker det är väldigt spännande!

Jennica... sa...

Grekland är underbart! Vattnet är i särklass när det kommer till att vara turkost och klart, inte så varmt alltid dock! Men det är jätte-härligt och ni kommer säkert att bli nöjda.
Kram!