02 april 2010

Vår nya tapet

Har försökt ta foto på vår nya tapet som vi har satt upp i vardagsrummet som en fondvägg. Men jag är en usel fotograf och färgen blir helt fel. Färgen är alltså riktigt lysande grön, en helt underbar färg. Den lyser upp hela rummet och när solen står på så blir det ännu bättre! En riktig vårtapet faktiskt! Det retar mig enormt att jag inte kan få till en bild som gör tapeten rättvisa, men tyvärr....jag får inte till det. Ni får helt enkelt lita på mig när jag säger att den är jätte-fin! (Och inte gul, som den ser ut att vara på den här bilden!)

9 kommentarer:

Nellie och Jennica sa...

Den ser jätte-fin ut, om man tänker bort det gula lite... :).

Jennica... sa...

Ja, tänk lysande grönt och inte gult! :)

Anonym sa...

Vi har sett den live.
Den är väldigt snygg.

P

Jennica... sa...

Tack snälla pappa! :)

Unknown sa...

Ser fram emot att se den tjusiga tapeten! Har äntligen lagt till din blogg i min iPhone så nu hänger du med överallt :) hoppas ni har en supermysig påskhelg o så hörs vi nästa vecka. Stooooora kramar

Lina sa...

Ser väldigt snyggt ut!

Jennica... sa...

Vad mysigt att jag hänger med överallt! :)
Ja, absolut, vi måste höras nästa vecka. Vi har en supermysig påskhelg, hoppas du har det bra uppe i norr!
KRAAAAAM!

Anders o Lena sa...

Om du behöver en referens för tapeten, eller ett intyg på att den är grön så ställer vi upp :-)

Kram A o L

Jennica... sa...

Tack Anders och Lena!
Och tack för en mysig påsk!
Kram!