24 april 2010

Det händer inte så mycket här......

......förutom att Johanna håller på att få tänder. Det blir liksom inget kul att skriva om då. För hur kul är det att läsa om att jag har sovit 6 timmar sammanlagt de senaste två nätterna, att Johanna har alla symptom som går att få när man får tänder, dvs hög feber, kräkningar, snuva, diarrée och så det allmänna gnällandet, gråtandet och skrikandet så klart. Nej.....precis. Hur kul är det att läsa om?! Inte heller är det kul att läsa om hur fruktansvärt trött jag är, hur synd jag tycker om lill-tjejen och hur dåligt samvete jag har för att jag inte hinner med stor-tjejen. Nej, inte det heller nej.

Däremot så är det ju faktiskt rätt kul att läsa om att finaste Sara var här ikväll och vi åt god middag och vi fick pratat en massa. Det är kul! :)

God natt gott folk! Snälla snälla snälla, alla proffesionella tumhållare där ute. Håll alla tummar ni har för att jag får sova lite i natt. Tack.

Inga kommentarer: