08 mars 2010

Små sköna stunder

Ibland blir det så att man helt plötsligt får en liten stund över för sig själv - eller så tar man sig en liten stund för sig själv, fast man borde göra något annat! :) Just nu ikväll så somnade Johanna klockan åtta, helt slut efter att knappt ha sovit något alls i eftermiddag. Förhoppningsvis så går detta bra, hon brukar ju somna runt nio, halv tio för att sedan kunna sova hela natten, med små avbrott för nappinstoppning. :) Hur det ska gå i natt, eller rättare sagt i morgon bitti får vi väl se, det kanske blir en tiiidig morgon.

Men, helt plötsligt så fick jag ju en extra timme här på kvällen. Så när hon somnat så satte jag mig helt sonika ner framför datorn med en kopp kaffe och plöjer igenom alla bloggar jag brukar läsa. På bordet står middagsdisken kvar och på diskbänken är det ett smärre kaos, jag behöver också plocka undan lite eftersom vi har "städ" i morgon. Men det bryr jag mig inte om just nu, för nu så har jag min egen lilla stund - och åhhh, så mysigt det är! :)

Inga kommentarer: