21 mars 2010

Lugn söndag

Sitter i soffan med tv'n på och med datorn i knät. Lugn och ro. Båda tjejerna sover äntligen och Jens sitter uppe på loftet och jobbar lite. Det har varit ytterligare en lugn och skön dag utan någon särskild plan. Vi åt god frukost, Jens körde och köpte goda bullar. Sedan gick jag ut en runda med Johanna, det blåste en del och var inte riktigt så skönt som det såg ut men ändå kunde man ana vår i luften, fåglarna kvittrade som besatta om inget annat. Härligt!

Sedan har det varit lite fix hemma med tvätt och så, ett par ärenden på Center Syd och ikväll så har Jens gjort en super-god wok till middag. Efter att vi ätit upp så överraskade han mig med att "kommendera" ner mig i ett varmt bad - inte så dumt! :) Jag låg där och ångade i säkert 45 minuter, så himla skönt! Det var väldigt länge sedan jag badade. Efter det blev det kaffe och semla! En bra dag med andra ord! :)

2 kommentarer:

Kim sa...

Lät som en skön dag! Själv hade jag också en riktig softarhelg, rätt gött ibland!

Jennica... sa...

Ja, det var en riktigt skön dag. Det är skönt att "bara vara". Nästa helg är ni välkomna hit på kalas på söndagen! :)