19 mars 2010

Planer och sånt

Igår var planen för dagen att köpa födelsedagspresenter till Johanna men av det blev inget av. Jag gjorde däremot mycket annat - promenad och spontanfika med min grannkompis, pysslade hemma, körde Jossan till gympan, handlade på Maxi, lagade pannkakor till kvällsmat, förhörde läxor och lite sånt! :)

Idag var planen att besöka min mormor i Ystad, men den planen blev det heller inget av med eftersom hon inte alls mår bra stackaren, så det besöket får vänta tills hon känner sig bättre. En annan plan för dagen är att göra färdigt de dopinbjudningskort som jag har fått en beställning på, och den planen måste gå i lås!

Dagen har börjat bra efter en bra natt, hör och häpna! Jag var bara uppe tre gånger och fick sova flera timmar i sträck, så himla skönt! Vi har också firat Josefine som har namnsdag med presenter på morgonen, hon blev glad och verkade mycket nöjd med sina presenter (Littlest Pet Shop figurer och en ny bok om hästen Sigge som hon väntat på). Just nu har jag precis ätit min havregrynsgröt och sitter här och bloggar lite medan Johanna tömmer en kökslåda. :)

Nej, om man skulle ta tag i dagen!

2 kommentarer:

Kim sa...

Den meningen "Just nu har jag precis ätit min havregrynsgröt och sitter här och bloggar lite medan Johanna tömmer en kökslåda." är hysteriskt rolig!! =D Och grattis Joss på namnsdagen!

Jennica... sa...

Hahaha! Det kanske den var.....för mig är det liksom normalläge! :)
Jag ska hälsa Jossis!