10 mars 2010

Idag kom den!



Ja, idag kom den - min fina vita klocka från Too Late! Jag skrev ju om den för en vecka sedan. Den är väldigt enkel i sin design, bara ett tunnt plastband som man trär över armen och så en enkel digital klocka. Enkel, men genial! Finns i massor av färger och kostar bara 199:-. Som hittat! Och titta vilken fin liten glasburk den kom i, sånt gör mig extra glad. Jag älskar när det läggs ner lite extra arbete på förpackningen, det ger ett sådant mervärde!

Och nu ska ni få höra!! Idag fick jag ett mail från en kille på Zladds kundservice där han tackade för min order samt för att jag skrivit om dem i min blogg! Som tack för hjälpen så skickar de ytterligare en klocka till mig - en rosa! Tänk va?! Så helt underbart snällt av dem! Så nu är det en rosa klocka på väg hem till mig, förhoppningsvis så har jag den till på fredag! :)

Tack snälla Mattias på Zladd för detta! :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad kul!! :) och oväntat! Då vill man ju rekommendera dem ännu mer.
Ser fram emot att se den fina klockan.
Kram kram

Jennica... sa...

Javisst var det kul! Och verkligen oväntat! Och därmed så mycket roligare, jag blev riktigt riktigt glad! :)

Niklas sa...

Hmm.. Man kanske ska börja blogga? :D istället för att bara vara en läsare/kommenterare.

Grymt roligt att de är uppmärksamma! Blir nog ett företag att hålla lite koll på!

Jennica... sa...

Det är mycket trevligt med kommenterare också! :)

Men visst var det kul att de uppmärksammade det! Jag ska också hålla koll på dem, de kanske tar hem något mer kul!