22 mars 2010

1-års presenter och lite till mig?!

Idag har jag handlat födelsedagspresenter till Johanna. Det blev ett par skor - hennes allra första!! De var så himla söta och fina, och jag hade velat inviga dem direkt.....men nu ligger de fint inslagna och ska packas upp i övermorgon! Hon kommer också att få en bok, ett pussel och en liten bondgård i trä med små djur som man kan stoppa ner i bondgården genom taket och väggarna i små hål formade efter djuren. Jag köpte också en jätte-söt liten jeanskjol som hon ska ha på sig på sina kalas. Det blir nämligen två kalas, ett på själva födelsedagen på onsdag med kompisarna i området och ett på söndag med familj och släkt. Ska bli jätte-mysigt att fira hennes första födelsedag! Jag hade verkligen kunnat köpa hur många presenter som helst, men jag vet att hon kommer att få så många av vänner och familj, och hon förstår ju inte riktigt det här med presenter heller ännu, så jag är nöjd med det som nu är inhandlat.

Jag var inne i en butik som har en himla massa fina saker, både kläder, leksaker och inredningsdetaljer. Man blir helt sjuk när man kommer in där och drabbas av ett enormt ha-begär! :) De hade mycket fint som jag ville ha, men just denna gången så suktade jag väldigt efter fina saker från Greengate. De har ljuvligt porslin, servetter, ljus, handdukar, kuddar och tusen andra fina saker. Tyvärr blev det bara två paket servetter och ljuvligt fina blommiga muffinsformar denna gången. Jag hade väldigt gärna velat ha något från deras olika porslinsserier, fast jag tror aldrig att jag hade kunnat välja! :) För er som har missat Greengate så kommer några exempel på deras fina saker här!



Inga kommentarer: