26 februari 2010

Nu är det tjejkväll!

Ja, nu fixar vi till tjej-mys jag och mina älsklingar! Jens är ute på vift och vi ska ha en kväll själva här hemma. När detta inträffar så fixar jag och Jossan alltid samma mat, något vi båda gillar jätte-mycket. Vi köper en grillad kyckling, hon vill ha benen och så pasta till det. Jag tar det fina vita köttet (det torra, som Jossan säger!) och så lägger jag upp det på en tallrik tillsammans med ruccolasallad, champinjoner, rödlök, avocado, fetaost och så en vitlökssås på creme fraiche och vitlök. Johanna nöjer sig med sin vanliga mat och så en stor banan till efterrätt! Smaskelimums tycker vi!!! :)

Efter denna middag blir det Lets Dance och popcorn! En riktig helkväll med andra ord! Och så hoppas jag och Jossan i smyg på att lill-syrran ska somna i hyfsat bra tid så att vi får lite lugn och ro i tv-soffan. Men än så länge får vi hålla ut en och en halv timme till. :)

Inga kommentarer: