08 januari 2010

Johannabannabus!

Så fort man vänder ryggen till så hittar lillis på bus! Hon är makalös! Och snabb! :)

När jag var på toaletten så hör jag ett skrik från köket, fick skynda mig och där sitter hon vid blomkrukan som står på golvet med hela munnen full av jord. Då hade jag också skrikit! :)

När jag sköljt av henne så gick jag och hämtade dammsugaren och sög upp all jord från golvet, det tog ett par minuter. Tittade in på badrummet dit hon krupit och då satt hon och åt toapapper! :) (Hon får mat, om ni undrar....)


När vi städat upp där så var det granens tur att få sig ett ryck så det var bara fram med dammsugaren igen! Fullt ös! :)

3 kommentarer:

Kim sa...

Hihihi, det är bra Hannis, busa på!

Jennica... sa...

Hon är go! Och hon vet mycket väl när hon gjort något busigt, för hon bara skrattar och kryper iväg det fortaste hon kan! :)

Anonym sa...

Det heter Julgransplundring.

P