07 november 2009

Tjejkväll

Ikväll har Jens haft huset fullt av tjejer, 8 stycken för att vara exakt. En vuxen hyfsat lugn, en liten glad sedan ledsen sedan glad igen tjej och så 6 hysteriskt fnittrande mellanstora! Vilket gäng! :)

Josefine har sitt försenade födelsedagskalas ikväll. Hon har bjudit 5 av sina bästa vänner och de har ätit pizza, lekt en massa och sett på film i biorummet. Nu ligger de där ute (i biorummet) och sover på ett hav av madrasser. Det såg riktigt mysigt ut och jag blev sugen på att ha en sån tjejkväll själv! :) De verkar ha haft en väldigt kul kväll, det har varit mycket skratt, fniss och spring! De är goa, härliga tjejer och jag är så glad att hon har så fina kompisar!

Jag och Jens fuskade med pizza vi med, i tv-soffan framför Idol. Vi höll på att sätta i halsen när Mariette hamnade på heta stolen......att Rabih hamnade där var mindre förvånande, inte för att vara taskig, men det borde han ha gjort för länge sen...... Nu tycker jag personligen att det är helt klart vem som bör åka ut kommande två veckor....sedan blir det tufft!

Nu sover hela huset och det är även min tur att krypa ner. Ikväll har vi flyttat upp Johannas säng till vårt sovrum, så nu ska vi sova alla tre i samma rum! Vi har ju haft skilda sovrum de senaste 7 månaderna....eftersom lill-tjejen bökar runt och låter på nätterna.... Men nu ska jag krypa ner i min egen sköna säng, ska bli underbart! Hoppas att jag får sova lite också - håll tummarna!

2 kommentarer:

Kim sa...

Så mysigt!! Jag har haft en fantastisk dag. Snacka om värt med 22 års slit för att få en sådan revansch!!

Jennica... sa...

Åhhh, jag måste få höra allt om detta! Och GRATTIS!!!!!