22 oktober 2009

Första gången i kundvagn



Det ska ju vara en första gång för allt, och idag var det att åka kundvagn som hade premiär! Vi skulle bara handla ett par småsaker så därför passade det bra att prova - och det var kul!!

Har varit med Josefine på gymnastik och det är kul att titta, hon är duktig och gör saker som jag aldrig skulle klara eller våga! Nu står hon i duschen och jag ska göra kvällsmat till oss. Snällaste svärmor hämtar Jens på Sturup så vi inte skulle behöva ge oss ut igen och det är jag väldigt tacksam för. Det underlättar och så slipper vi stressa med maten. Det ska bli skönt att få hem honom igen, fast han har ju bara varit borta sedan igår..... :)

4 kommentarer:

Kim sa...

Ska inte Joss ha någon uppvisning eller tävling snart så att man får komma och kika? Och Johanna är ju sööötast!

Jennica... sa...

Jossan har gymnastikuppvisning den 5 december!

Kim sa...

Ååå ska genast boka in! Hoppas verkligen att jag inte ska till Karlskrona då, har för mig att det var en bortamatch planerad då.

Jennica... sa...

Det är rätt kul att se de där uppvisningarna, men du ska veta att hon är bara med i ungefär 5 minuter....så du behöver inte bli besviken om du inte kan! :)