01 september 2009

iFORM loppet



Ikväll ska jag springa iFORM loppet i Malmö. Det är en motionslopp för kvinnor och man kan välja mellan att springa 5 km eller 10 km, jag har valt 5 km. Om man anmäler sig som ett lag, så får man en picknick korg/kasse att mysa med efteråt, så det har vi gjort. Det är jag, mamma, Kim och Lina som ska springa och picknicka.

Det är ju kanon-väder idag, jätte-varmt! Och det måste man ju vara glad för, fast i ärlighetens namn så kunde det varit liite svalare.....men för picknicken är det ju perfekt! :)

Men men, ni som har läst bloggen de senaste dagarna vet ju att mina ambitioner och mål med detta loppet inte är så höga. Jag har ju precis börjat träna, så jag har inga tidsmål eller så. Jag är glad att jag känner att jag kommer att orka runt, det är helt ok för mig just nu. Och så tycker jag faktiskt att det ska bli skoj!

Jens och tjejerna följer troligen med och hejar, och det ska bli kul! 

5 kommentarer:

Kim sa...

Vi startar ju samtidigt så då blir det tävling på första varvet! =D Hahaha... snacka om att jag kommer att vara död på andra då!

Jennica... sa...

Hahaha! Det värsta är, att det kommer du troligen inte att vara! :)

Tror du det blir mindre trångt än vid Vårruset?

Kim sa...

Ja det kommer det absolut att vara. I Vårruset är det ju typ 10 000 pers med och jag hörde att här var drygt 2 500. :)

Men hallå... har du sett min Funbeat? Det är vad jag har tränat!

Anonym sa...

Heja! Heja! Heja! Det här klarar du galant Jennica! Vad duktig du är! Heja, heja, heja!!! Kram Christine

Jennica... sa...

TACK Christine!!! :)