27 augusti 2009

Too much

Vissa dagar blir bara too much. Jag brukar säga att en sak om dagen räcker, det är liksom vad man mäktar med om man inte vill stressa ihjäl sig. Idag har jag:

- följt Josefine till skolbussen på morgonen
- gått en timmes powerwalk direkt efter det
- putsat resten av fönstren
- kört och hämtat en cowboyhatt och en pickadoll :) hos Jens syster eftersom Josefine ska på cowboykalas i morgon
- hämtat Josefine i skolan
- varit och köpt en vit body till Johanna att ha under dopklänningen....
- ......köpt en cowboyhatt eftersom den vi lånade var för liten....
- .....köpt present till tjejen som har cowboykalaset
- .....köpt tights till Josefine eftersom hennes gymnastik börjar idag
- lagat mat till tjejerna
- kört Josefine och hennes kompis till gymnastiken
- lämnat tillbaka en hyrDVD

Och ikväll ska jag på bokklubb - men det ska bli helt underbart att få sitta där och äta god mat och bara prata prata prata! I lugn och ro.

4 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Vilken dag! Hoppas att du får en trevlig kväll.

Kim sa...

Det var mig en massa saker! Ha så kul med bokisarna! Själv laddar jag inför morgondagen! Kommer att bli skojset, och mycket! =D

Jens sa...

Det verkar vara jobbigt att vara mammaledig... tur att man arbetar :)

Jennica... sa...

Ja, idag var det lite för mycket som sagt.....men så är det ju inte alltid. Det är ju en del som måste vara klart till dopet, det är därför det är lite mycket nu. Jag kan ju vara en mästare på att ta det lugnt också! :)

Och det var mycket trevligt på bokklubben!