19 juli 2009

Våra tomater

Det växer så det knakar i vår trädgård! Våra tomater har blivit väldigt höga, det är coctailtomater. De växer och växer! Har bundit upp dem idag, det har varit ett stort dåligt samvete så det var skönt att få det gjort. Vår granne har berättat för mig hur jag skulle göra, jag fick till och med snöre som jag skulle använda. Det var för en vecka sedan... Han och hans fru är väldigt duktiga med sin trädgård, den är minitiöst skött. Vi är lite mer slarviga.....om man säger så.... Han är bra på att påpeka hur vi borde göra, vad vi missar och så vidare. Han vill bara väl, men han skapar ett dåligt samvete! Jag har kännt mig så dum för de där tomaterna eftersom han visade hur jag skulle göra och gav mig snöre, men nu äntligen blev det gjort. Så nu kan jag visa mig igen! :)



Kolla här! De växer inte bara på höjden, det kommer faktiskt tomater också. Massor!

Inga kommentarer: