08 juli 2009

Slapp dag

Idag har det varit en riktigt slapp dag! Inte gjort någon nytta alls, mer eller mindre....
Varje onsdag träffas alla mammalediga mammor i området på lekplatsen för lite fika och lek med barnen. De som kan kommer, man bara dyker upp. Idag kom jag en timme "för sent" eftersom jag sov ikapp lite i förmiddags. Men några satt fortfarande kvar och vi förflyttade oss hem till en tjej, och fortsatte fika och slappa där. 

De har pool i sin trädgård, så Josefine och bästisen Moa kom också dit och badade. Jätte-fint poolområde med stort trädäck i mahogny har de......blev bara "lite" avis!! Gaahhh, vill också ha!!!!

Det slutade med att jag var där hela dagen och gick inte hem förrän på eftermiddagen. Jossan och Moa kom och gick, och det blev ett par bad för dem. En riktigt skön slappardag med andra ord. Det är riktigt mysigt att vi är så många mammalediga, vi är 8 eller 9 stycken. 

Väl hemma så lagade jag middag, vilket då får räknas som det enda duktiga jag gjort idag. Och så var jag ute och sprang, vilket också är duktigt om jag får säga det själv! :)

2 kommentarer:

Kim sa...

Så duktig du är! Då behöver jag inte skicka latmaskmail på Funbeat, du får nog göra det åt mig dock. :)

Jennica... sa...

Hahaha! Ja, det vore ju trevligt som omväxling!