20 mars 2009

Väskan är packad!!



Nu är väskan med stort 'V' äntligen packad! :)

Den är nyinköpt och färgglad och vårig! Och smockfull! :) Tyckte ändå inte att jag tagit med så mycket. Den lilla kassen brevid innehåller sådana konstigheter som blöjor och skötlappar!

Vet inte varför jag dragit ut så på att få den här väskan packad. Vet att svärmor och mamma undrat lite, och det är ju skönt för Jens om han bara kan plocka upp väskan i hallen och slippa springa runt som en tätting och packa mina saker!

Men det (kanske??) börjar gå upp för mig att jag snart ska få barn........

7 kommentarer:

Kim sa...

Hahaha, då blir mammorna lugna! :) Väldigt tjusig väska!

Jennica... sa...

Javisst är den fin! Lindex för 149:-, som hittat. De har faktiskt ett riktigt fint sortiment på Lindex just nu, trodde aldrig att jag skulle säga det!

Kim sa...

Det är väl där "äldre" kommer in. ;)

Jennica... sa...

Gaaahhhhh - SLUTA!!!

Kim sa...

Hihihi *kramar storasystern* Var nära att skriva "ungdomliga", men ungdomlig kan man ju bara vara om man är gammal, så jag lät bli. ;)

Anonym sa...

Det känns lugnt och skönt....Har inte Jompe visa några tecken på att vilja komma ut. Kan jag dricka vin i kväll? Hoppas allt är bra med er alla!!
Kram!

Jennica... sa...

Inga tecken från Jompe ännu! Han bökar och stökar, men inga värkar. Så vi får nog vänta lite till. Så drick du vin ikväll!! :)
Vi ska in till Lund ikväll och äta middag med Micke och Jessica, en läkare och en sjuksköterska - så vi är i gott förvar! :)