24 mars 2009

Johanna


En bild till!

8 kommentarer:

Kim sa...

Vilken liten goding! Längtar efter att få träffa henne! Grattis igen!!

Anonym sa...

Så fin hon är! Stort grattis!!

Anonym sa...

3 timmar... Hej och hopp. Så himla söt hon är. En sån vill jag också ha! Jag hoppas du verkligen njuter av underverket så här andra gången. När du är en sån van och kaxig mamma. OCH har extramamman Jossan till hands.

Anonym sa...

Åh - stort GRATTIS!! Jag längtar inte direkt mindre nu när jag ser ert lilla underverk. 3 timmar låter också fantastiskt =)

Mys, mys, mys och hör av er när ni är redo för att jag kommer och snuffar lite!

Kramar till hela familjen från Mechler

Unknown sa...

Grattis till lilla fina Johanna! Pratade med Sara idag och hon sa att det gick snabbt - 3 h var inte dåligt ;) Kram till er alla!

Anonym sa...

har vissat bilderna för klassen nu.
tror de tycker bilderna var fina.
det tycker jag

Anonym sa...

Grattis Jennica, vilken liten sötnos...;)
Hoppas att du mår bra och njuter av tiden som ni får tillsammans med familjen, alla fyra.:)

Kram
Joel;)

Pernilla sa...

Vicken sötnos! STORT GRATTIS!!!! HÄr hade jag inte alls hängt med, underbart! STor kram!