12 mars 2009

Bloggförlossning!

Tar en paus på hotellrummet innan det är dags att gå ner och äta middag. Har haft en bra dag även om det var jobbigt att sitta still så länge, är liksom inte van plus att min kropp inte riktigt uppskattar det. Men det gick bra och nu ser jag fram emot en kul kväll! Och i morgon är det sista arbetsdagen......på 1,5 år!!

Måste bara berätta om att Jens har börjat Twittra!! Ni vet Twitter, som jag har skrivit om tidigare och som jag använder här till höger under rubriken "Lägesrapport". Ni kan också följa mig via Twitter här.

Men nu Twittrar Jens också, här. Här skriver han små korta meddelanden om vad han gör "Just nu". Ni kan läsa på Fisburk om varför han har börjat Twittra, men jag kan avslöja att det har med bloggförlossning att göra..... :)

1 kommentar:

Kim sa...

Bloggförlossning blir kanske årets ord 2009. Glöm inte var ni hörde det först! ;)