28 februari 2009

Fredagsmys

Igår när jag satt på jobbet och förberedde mitt styrgruppsmöte, så slog mig en tanke som gjorde mig helt lycklig. Jag satt där på jobbet och tänkte att det jag helst av allt ville göra var att åka hem, laga god middag tillsammans med Jens, prata om dagen, äta tillsammans alla tre och sedan sjunka ner i soffan och se Let´s Dance! Det var det enda jag ville och om jag fått önska mig något just då - vad som helst i hela världen - så skulle det vara detta! Och det bästa av allt - jag visste att det var precis vad som skulle hända när jag kom hem! Ibland behöver man inte mycket för att känna ren och skär lycka!

Och - ovan scenario var precis vad som hände! Vi lagade en god middag och satt och åt tillsammans, enda avbrottet var att Jossan var dödstrött och bröt ihop en stund men det gick över. Sedan såg vi Let´s Dance och till slut somnade jag och Jossan ihop i soffan medan Jense spelade sitt nya x-box spel! Mys!! 

Inga kommentarer: