05 januari 2009

Status

Jossan - frisk igen, leker för fullt på sitt rum med Moa.
Jens - mer eller mindre frisk, är duktig och arbetar med sin bokföring.

Jennica - har hela huvudet fullt av snor och är rädd för att det sprängs när som helst......

Men jag har strukit lite tvätt i alla fall.....tänkte ta en dusch nu och sedan se om jag kan städa lite. Kan ju vara skönt att börja det nya arbetsåret med ett nystädat hus tänkte jag. Två dagar kvar av semestern, sedan börjar allvaret igen. Men helt ok, det känns som om min nedräkning har börjat på allvar och därför känns det bara bra att dagarna går. Nu längtar jag sååå efter vår bebis!

Kolla denna fina teckningen jag fick av Jossan igår, tror nog att hon längtar lite hon också! :)
(Vi kallar alltså bebisen Jompe.)

3 kommentarer:

Kim sa...

Vilken fin teckning, glad bebis! :)

Jennica... sa...

Ja, visst är den fin! Och en glad bebis är det! :)
Den riktiga bebisen är nog också glad för den far rundor där inne i magen! :) Man kan ju i alla fall hoppas på att det är glädjeskutt! :)

Anonym sa...

tack kimis!!!!