28 januari 2009

"Mina" lila boots.......



Har spanat in dessa boots - fast i lila (plommonfärgade) - sedan tidigt i höstas! De är från '365 Sunshine' och säljs på MQ. Men jag har inte hittat dem någonstans. Tydligen har de inte kommit till alla butiker utan bara till dem som har fullsortiment. Jag har kollat på Center Syd, i Helsingborg, i Lund, på NOVA Lund......men ingenstans har de haft dem. Bara de svarta och de bruna, men det var ju de lila som var så himla fina. Fick tyvärr ge upp dem....

Idag var jag inne på MQ i Helsingborg och där stod de!!!! I LILA!!!! Fast i fel storlek!!!! Blev så himla himla glad först, men såg sedan att de var i storlek 37. På REA, halva priset!! Så typiskt!!! Gjorde mitt bästa för att trycka ner min fot, men det var bara att inse....jag har 38 och inte 37...

Fick i alla fall veta att MQ på Kullagatan i Helsingborg är den enda fullsortiments butik (MQ) som finns i Skåne. Det kan ju vara bra att veta nästa gång man ser något i en reklam man vill ha och inte hittar den i "sin vanliga MQ butik"!

Inga kommentarer: