03 december 2008

Sååå irriterande!

Lyssnar ju till Helene Turstens "Det lömska nätet" på CD i bilen. Jag tycker mycket om den och idag på vägen hem var det dags att sätta in den sista CD'n för att lyssna till upplösningen. Jag såg riktigt fram emot det, jag älskar verkligen att lyssna på böcker!

Men....vad händer......ingenting.....det är tyst.....och i displayen på stereon står det att det är fel på skivan.... Men det är ju en ny CD....inget jag lånat på bibblan (för då kan de verkligen vara repiga) utan denna har jag köpt själv. Visserligen på Statoil, men ändå...

Tar ut skivan för att putsa den lite....och ser att på baksidan finns ett runt djupt spår över hela ena sidan!!!! Helt omöjligt att spela den!

Huuuur stöööörigt var inte det!!!! Måste åka till Statoil och klaga i morgon, men hur ska jag nu kunna lyssna på slutet?!?! Sånt här borde vara förbjudet!!

1 kommentar:

Kim sa...

Åååå störigt! Det är dock som i videon med Marit Bergman och Titiyo ju! =D