27 november 2008

Trööött!!!

Guuuud vad jag är trött!!! 

Jens är på julbord med ett konsultbolag och ska hämtas vid tåget senare ikväll. Därför somnade Jossan i vår säng, eftersom det är mer eller mindre omöjligt för mig att få ner henne från hennes egen loftsäng när hon väl somnat. Så hon somnade i min säng, och det gjorde jag med! Såååå skönt!!! Dessutom i de nya härliga madrasserna som kom i dag!!

Sov som en stock, men nu har jag slääpat mig upp. Ska i alla fall borsta tänderna, får se om det är lönt att gå och lägga sig igen..... Fyyy, vad det är hemskt att gå upp när man somnat så  skönt. Man blir liksom helt darrig i hela kroppen.... Men men, inget att göra! Nu har jag druckit några glas juice och börjar känna mig lite mer normal!

Har varit och handlat idag, bland annat var jag och Jossan en sväng på Panduro för att fixa med material till mina påsar där jag ska lägga de smycken som jag kanske - förhoppningsvis - säljer på julmarknaden på söndag. Ska bli fina cellofanpåsar med silversnöre och små kort med mitt namn och mailadress. Ska fota när de är klara och lägga upp en bild så att ni får se om det är något att ha! :)

Inga kommentarer: