22 oktober 2008

Äntligen planterat!

Idag har jag äntligen planterat de växter jag köpte för......hrm....en sådär 3 veckor sedan...... Fick ytterligare några ljungplantor av Jessica i söndags, så nu fick jag lite extra fart! Känns ju dessutom liiite dumt att köpa växter för flera hundratals kronor och sedan låta dem stå och vissna i sina påsar.....de var på god väg.....

Men nu är de i jorden och det blev fint! Och jag kände mig nöjd med mig själv. Nu sitter jag och gör färdigt ett halsband, nu är jag nog tillbaka i i alla fall nästan vanliga gängor! :)




3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det blev i krukorna! Du är duktig du. Jag borde också köpa hem lite blommor och få höstfint. Jag har i alla fall köpt två lyktor att ha på trappan.
Kram på dig från mamma.

Kim sa...

Tjusigt! Ska ta tag i min balkong också.

Jennica... sa...

Ja, det blev faktiskt riktigt fint!
Kimman: köp lila ljung, jätte-enkelt men jätte-fint! Det lyser upp fint på balkongen. De är ganska lättskötta också och inte så dyra.