21 oktober 2008

Pärla!


Jodå, jag fick plockat fram alla pärlor ikväll! :) Jag satte igång med att klippa upp en massa gammalt som jag inte var nöjd med. Orkade inte klippa upp allt, utan började planera för ett nytt halsband istället. Och så helt plötsligt så kom någon och drog ner rullgardinen framför ögonen. Jag. Är. Så. Trött.

Jag kan inte hålla ögonen öppna....klockan är bara tio i tio, men det finns inte en chans att jag orkar mer nu. Så, det blir till att plocka undan allt och krypa i säng istället. Längtar tills vårt loft är klart så jag kan ha allt framme utan att behöva plocka undan. Har ju i och för sig mitt bord inne på kontoret, men det är så dåligt ljus där, det är mycket bättre i köket där jag sitter nu.

Nu blev jag lite sur igen....

1 kommentar:

Kim sa...

Godnatt! Själv är jag aptrött, men nu är det Brothers & Sisters och det är ju... så bra!